Plán Small Business

Plán Small Business je určen pro malé firmy a organizace do maximálně 25 uživatelů. Pokud očekáváte rychlý růst organizace, pak raději zvolte plán Midsize Business nebo některý z Plánů E. Plán Small Business nelze používat pro více než 25 uživatelů, neposkytuje služby Active Directory, archivace a BlackBerry Enterprise Server.

Zakupte Office 365 Small Business Premium - 1 uživatelská licence

Plán Small Business

Určeno pro:

Malé firmy do 25 uživatelů

Popis služeb:

Aplikace pro práci

  • Office Web Apps
  • Aplikace sady Office Professional pro instalaci až na 5 zařízení uživatele v plánu Small Business Premium

Sdílení souborů

  • SkyDrive Pro poskytuje každému uživateli 7GB úložiště
  • Můžete sdílet soubory s ostatními v rámci své organizace i mimo ni, ovládat, kdo může zobrazovat a upravovat jednotlivé soubory, a snadno synchronizovat soubory na počítačích a dalších zařízeních

Portály

  • Vytváření webových stránek pomocí jednoduchých nástrojů a šablon
  • Publikování jednoduchých veřejných webů
  • Vytváření vlastních domén (adres webových stránek)
  • Vytváření interních týmových webů pro ukládání informací, souborů, projektů, formulářů a databází Access
  • Podpora sdílení a simultánní práce v rámci organizace a až 50 externích spolupracovníků (s řízeným přístupem)
  • Úložiště o základu 10 GB, s každou další placenou uživatelskou licencí dalších 500 MB

Elektronická pošta, kalendáře, kontakty, úkoly

  • Synchronizace e-mailů, kontaktů, schůzek a úkolů mezi všemi používanými zařízeními (PC, telefon, internetový prohlížeč)
  • Podpora většiny mobilních zařízení (BlackBerry, iPhone, Nokia, Android, Windows Phone); vzdálený výmaz a zablokování zařízení
  • Sdílení kalendářů úkolů a kontaktů v rámci organizace
  • E-mailový klient Outlook Web App
  • Antivirová a antispamová ochrana
  • Poštovní schránka 25GB/uživatele
  • Podpora příloh e-mailů do velikosti 25 MB
  • Podpora protokolů POP3, MAPI, IMAP
  • Osobní archiv

Sjednocená komunikace

  • Aplikace Lync pro instalaci na PC
  • Informace o prezenci spolupracovníků integrovaná do aplikací pro práci a portálu
  • Chatování, audio/video přenosy mezi 2 i více uživateli
  • Audio a video schůze a prezentace až pro 50 účastníků, sdílení aplikace, plochy
  • Vytváření on-line schůzek jedním kliknutím v aplikaci Outlook, externí uživatelé se mohou připojit pomocí internetového prohlížeče

Podpora:

  • Po dobu prvních 30 dní je možné služby zdarma vyzkoušet
  • Na moderovaném technickém komunitním webu
  • 24 hodin, 7 dní v týdnu

Licencování:

  • Měsíční licence na využívání služeb User Subscription License (USL); definována smlouvou Microsoft Online Service Agreement (MOSA)
  • USL není součástí žádného multilicenčního programu
  • Zakoupené USL se automaticky prodlužují z měsíce na měsíc
  • Počet zakupovaných USL lze zvyšovat a snižovat
  • USL lze kdykoliv přestat platit (bez poplatku za ukončení)
  • Na jeden zákaznický účet lze koupit minimálně 1 a maximálně 25 USL
  • Na jeden zákaznický účet nelze koupit více Plánů.

Cena pro koncového zákazníka a platba:

  • 4 €/uživatele/měsíc bez Office Professional - plán Small Business
  • 12,80 €/uživatele/měsíc s Office Professional - plán Small Business Premium
  • Platba měsíčně, lze kdykoliv ukončit
  • Platba > $200 kreditní/debetní kartou i bankovním příkazem